Tanquem el 2013 amb un balanç professional satisfactori. El Periódico de Catalunya és el primer gran diari de l'Estat que ha apostat per una integració digital sincera de la seva redacció. Durant el 2013 la integració digital iniciada l'estiu del 2012 s'ha culminat raonablement bé, de tal manera que els mateixos professionals que publiquen a l'edició impresa també ho fan a la digital. Amb el redisseny de la web d'aquest passat desembre, El Periódico ha acabat de visualitzar aquesta aposta. La marca del mitjà és la mateixa en el suport tradicional que a la xarxa. Integració digital, canvis a la pàgina web, creixement espectacular i una potenciació clara per les xarxes socials són les claus de l'empenta en els continguts digitals del diari de referència a Catalunya en l'any del seu 35è aniversari. Ha estat, doncs, un any productiu en aquest àmbit, gràcies a la direcció i a tot l'equip del diari que s'hi ha implicat en aquest projecte. El proper 2 de febrer farà dos anys que hi vaig arribar [Un any a El Periódico de Catalunya], com a responsable de continguts digitals, tot i que l'estiu del 2011 vaig començar com a col·laborador d'opinió i consultor en xarxes socials. Articles a El Periódico: